Gå til innhold
Arkivverket

[#30334] Andreas Johannesson Høgi, fødd Hafslo i Sogn 1863 - flytte til Christiania??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Andreas Johannesson Høgi, fødd på garden Høgi i Hafslo i Sogn 17.12.1863, dreiv heimebruket på Høgi fram til kring 1898, men budde visstnok på garden i alle fall til 1908 og livnærte seg som potethandlar!Andreas var ikkje gift, medan han budde i Hafslo, men han skal vera flytt til Christiania, truleg kring 1910/1915, og døydde der, uvisst kva tid!Det er likeins uvisst om Andreas nokon gong gifte seg?Eg vonar at einkvan med tilgjenge til kjeldemateriale for Christiania kan hjelpa meg finna lagnaden til Andreas Høgi i Christiania, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Tok stikkprøver i Kristiania Adressebog for 1915, 1918, 1920 og 1925, men fant ingen 'Høgi'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Geir for innlegg!Eg har fått opplyst om Andreas at han skal ha vore gartnar eller hagearbeidar for ein eller anna godseigar, som etter Andreas var avliden, sendte eignelutane hans attende til slektningane i Sogn, so me lyt vel gå ut ifrå at Andreas var ugift. Men godseigaren budde kanskje ikkje i sjølve Oslo? Kanskje var han i Bærum eller i Asker/Røyken?Eg vonar framleis at han kan verta funnen!?Med venleg helsing,Lars E Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.