Gå til innhold
Arkivverket

[#30350] KLENOW OG MARTENS


Gjest Maria Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Maria Jørgensen

Er det noen som vet noe om (Von) Klenow-slekten? Jeg søker spesielt en, Sitzele Catharine Klenow,hvem var hennes foreldre og hvor kom de fra? Hun ble gift med Detlow Martens,1724 i korskirken, Bergen. Ellers ønsker jeg opplysninger om Martens også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dødsfallet til Hans LenkeUnder gifte i Bergen finnes det: Hans Kleino/Siri Olsdt. 13/1 1680 KK; Hans Klenow/Catarine Matzdt. Bogøe 23/1 1696 KK; Hans Klenow/Mette Bødiken 17/3 1700 KK; Hans Klenow/Lyderche Segelchen 23/5 1723 KK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria Jørgensen

FLOTT! Dette har jeg nytte av! Tusen takk! Noen som vet mer om Klenow og Martens så mottar jeg med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria Jørgensen

Er det kanskje noen som vet mer om hvem Catarine Matzdatter var? Tilhører Bogøe, etternavnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du finner kirkebøker og annet for bl.a. Bergen(Hordaland) ved å klikke på DATABASEVELJAR øverst til venstre.Det finnes flere med etternavn Bogøe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.