Gå til innhold
Arkivverket

[#30381] Etterlyser marinesoldat Arne Petersen i NYC 1954

Gjest Liv Marit Haakenstad
 Del

Recommended Posts

Jeg ønsker å komme i kontakt med Arne Petersen, oppholdssted i Norge ukjent. Han var i New York City i november 1954, men ble sendt tilbake til Norge fra Ellis Island. Er det noen som kjenner ham, hans familie eller hans historie? Han var i live for ett par år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Han hadde kanskje et mellomnavn? Ved å bruke et av de mange stedene hvor det finnes skattesøk, fant jeg (for 2001 og 2002) en del ved navn Arne Petersen, men de var alle så vidt jeg kunne se for unge til å ha vært i New York i 1954. De andre hadde mellomnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt flere nå, og jeg har ikke funnet ham enda. Vi vet ikke mer om ham. Han har antagelig vært i handelsflåten, og ikke i marinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er komplett umogeleg å kopiera, skjønar ikkje dette...Men inne på 'Dødsfall i Norge 1995-2001' er det ein død i 1995, og ein i 1997, aldersmessig kunne begge ha vore i NYC i 1954. Ein med mellomnamn Emil, den andre med Oddvar.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.