Gå til innhold
Arkivverket

[#30388] Agnetta Skjønsby, f. 1840, frå Noreg (Ringsaker?) til South Dakota og Oregon??

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Thomas L. Olson, fødd i Fillmore Co., MN 3.11.1862, gifte seg i South Dakota kring 1888 med ei SENA, fødd i Noreg i februar 1868. Etter fleire år i South Dakota og Minnesota finn me huslyden att i FT1900 i Toledo prct., Lincoln Co., OR, og då bur svigermori hjå dei:AGNETTA SKJONSBY, fødd i Noreg i juli 1840 og gift i 37 år.Eg mistenker huslyden til Sena og Agnetta for å opphavet sitt frå Skjønsby i Ringsaker der det ved FT1865 budde to Agnetta'er i omtrent riktig alder. Særleg interessant er ei Agnetta Olsdotter som visstnok var fødd i juli 1840.Utvandringsåret er ikkje oppgjeve i 1900, og so langt har eg ikkje funne dei i andre amerikanske folketeljingar!Kan nokon hjelpa meg finna det norske opphavet til Sena og mori Agnetta Skjonsby?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Jeg ser at den Agnette Olsd. på Skjønsby som du har satt fram som kandidat er ugift tjenestepige,Tolker jeg feil når jeg synes det ser ut som om Agnetta Skjonsby må ha vært gift ved FT 1865, siden hun hadde vært gift i 37 år i 1900 (Gift ca. 1863) ???Skjønsby i Ringsaker ligger inntil grensen mot Nes H.(Tidligere egen kommune, nå en del av Ringsaker). Da jeg går ut fra at letingen hittil har vært konsentrert om Ringsaker, kaster jeg innpå et par Nes-kandidater i Skjønsbys nabolag, som skal ha vært gift før 1865.Vi har ei Agnete Olsdatter Stolpestad (Må vel være nåværende Stolvstad. Stolpestad i Ringsaker var navnet i 1865) [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=RINGUTFL&gardpostnr=4461&merk=4461#ovre>Lenke (Hun er fra Nes H, men reg. som utflyttet fra Ringsaker) som giftet seg 04.04.1865, dro til Amerika 21.04.1865. (Ei 16 år yngre navnsøster fra samme gård dro 17 år senere)Den neste er Agnete. Nilsdatter.(24) gift i 1863 med Even Johannesen (23). Her i FT.1865 på Torp i Nes H:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tor og Iver for interessante innlegg!Eg har no nettopp funne ut at Agnetta Skjonsby må ha utvandra mellom 1868 og 1870, for det syner seg at ho ogso må ha vore mor til denne guten:Julius SKJONSBY, fødd i Wisconsin i august 1870, døydde i Minneapolis, MN 1.4.1935. Han var hotellvert i Eagle, Richland Co., ND, og i 1930 var ein av sønene til Sena Skjonsby Olson busett hjå han, Alvin Olson!Eg har gjort freistnader på å finna Julius i US1880, men har so langt ikkje lukkast.Kanskje andre har meir hell?Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Sina (Sena) f. 1868/69 er ikke født i Ringsaker. Den ene som kunne passe (Agnete Olsdt. som mor) er i Ringsaker i 1900. Er alderen på Agnete sikker? Det er ei Agnethe Olsdatter,ugift, Schønsbyeie f, 1844 som reiser til Christiania 1862. Hun kan jo ha giftet seg der, Sina kan være født der før de emigrerte? Det er ingen Sina på Nes som passer, heller ingen Agnethe fra Nes som passer. Vet du hva hennes ektemann het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Her Lenke står det at Agnete Adriansdatter Skjønsby og ektemannen Johannes Johansen Skjønsby utvandret fra Biri i 1868. De er visstnok omtalt på side 185 i boka 'Utvandringen til Amerika fra Biri og Snertingdal 1846-1915.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, no er eg sanneleg imponert! Ingen tvil om at Jon har funne rette huslyden! Eg finn Iver Skjonsby i FT1900 for Walcott township, Richland Co., ND, d.v.s. like i nærleiken av staden der Julius budde! Iver er fødd i juni 1865 og utvandra i 1868. Kona hans var Mary, fødd i Noreg januar 1857, og dei hadde sju born heime, alle fødde i North Dakota!Eg finn att huslyden på ancestry.com der det går fram at Mary heitte Blilie og var frå Gran på Hadeland, dotter av ein svenske Erik Andersson, men fødestaden til Iver er ikkje oppgjeven! Foreldri hans var Johannes Skjonsby og Agneta Robertdahl!Ein av naboane til Iver Skjonsby i 1900 heitte Christ Adrianson, fødd i Noreg august 1845 og utvandra i 1868.Og FT1885 for Wolcott township, Richland Co., ND gjev oss den endelege fasiten:SKJONSBY, John 50 Nor farmerSKJONSBY, Agnete 45 Nor wifeSKJONSBY, Iver 20 Nor farmer (alt gift og ein son)SKJONSBY, Stina 18 Nor dressmakerSKJONSBY, Julius 15 WISKJONSBY, Helene 12 WISKJONSBY, Albert 9 WISKJONSBY, Ida 7 DakSKJONSBY, Clara 4 DakDå står det att for meg å finna ein nøyaktig fødselsdato for STINA i 1867 eller 1868, i BIRI!? Og likeins ei stadfesting av fødestadane (gardsnamni) til foreldri Johannes (Skjønsby?) og Agnetta (Robertdahl?) attåt ei stadfesting av utvandringsåret deira?Nok ein gong ein kjempestor takk for hjelpi med å løysa denne floki!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, det løyser jo spørsmålet om utvandringsår...!Nok ein gong hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Samme sted sies det at de utvandrer sammen med sine to barn Sina Marie f. 1868 og Iver Andreas f. 1865HÆPP !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Jon for nye interessante innlegg!Nei, eg hadde ikkje sett at Sina Skjonsby var registrert to stader, men du sette meg på sporet etter vigsli hennar, som eg nett fann i the Cass County Marriage Index! Ho gifte seg 11.8.1888 med Thomas L. Olson!Jamen bra me har dette Brukarforumet i Digitalarkivet!! Kva skulle me ha gjort utan?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Tandsether

Sina Marie er født i Biri 8.2.1868 av foreldre Johannes Johansen og Agnete Adriansdtr. Skjønsby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Terje for fødselsdatoen som eg mangla. I mellomtidi har eg ogso fått tak i dei andre opplysningane som mangla om ætti i Noreg, og eg har likeins fått kontakt med etterkomarar i North Dakota, so det kan sjå ut som saki er ''i boks''!Nok ein gong ein stor takk for all hjelp om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.