Gå til innhold
Arkivverket

[#30390] Ole Larsson Høgi, fødd i Hafslo 1813 - utflytt 1837 til Trondenes, TR - lagnad??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Larsson Høgi, døypt i Hafslo i Sogn 3.1.1813, fekk i 1837 attest for å flytta til Trondenes i Troms. Eg finn han ikkje att i FT1865! Kan nokon hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Registeret til 'Folk og slekt i Trondenes' av Bjørkenes/Jensen har ingen Ole Larsson eller Ole Larsson Høgi, og heller ingen Ole Larssen født mellom 1800 og 1823. Det samme gjelder naboområdet Astafjord, som dekkes av bøkene til Tore Meyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein med minst like hjarteleg takk til Johan for innlegg!Under ei vitjing på Riksarkivet sjekka eg ut kyrkjebøkene for Trondenes, vigde 1837-1850, men utan å finna spor etter Ole Larsson Høgi, so han er framleis ganske so ''forsvunnen''!Men, ein eller annan stad må han jo ha gjort av deg, so eg trekker fram att dette tema med von om at einkvan dreg kjensel på Ole....Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin for nytt innlegg. Ole Lasseson i Sogndal var frå Hilleren i Hafslo og vart døypt 4.1.1815, so han er det diverre ikkje!Kan det tenkjast at Ole Larsson (Høgi) livnærte seg som fiskar og at han sette livet til på havet? Finst det Trondenes/Harstad-ekspertar der ute som kan bidra med noko?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.