Gå til innhold
Arkivverket

[#30392] Olina Marie Amundsdotter Nygaardsvig, f. Laksevåg 1836 - kven var ho?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Olina Marie Amundsdotter Nygaardsvig, skal vera fødd på Nygårdsvik, Laksevåg hausten 1836. Far hennar heitte Amund Amundson Nygaardsvig.Eg finn ikkje denne fødsli på Digitalarkivet eller FamilySearch. Kan nokon med lokalkunnskap for Laksevåg fortelja meg:* Fødselsdatoen til Olina Marie?* Fullt namn på faren, med opphav, og yrke?* Fullt namn på mori, med opphav?`Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Lars!Er ikkje så veldig lokalkjent, men prøver meg:Amund i 1865: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61247&gardpostnr=148&personpostnr=2123&merk=2123#ovre>LenkeAmund gifter seg: Lenked.v.s. Amund, f. ca. 1808 (finn ein bra kandidat på FS, men han dør visst i 1824: Lenke), Oline f. ca. 1806 (denne? Lenke)Og dette må vere Oline, f. 1836:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gisle for gode og utfyllande svar. Du har gjeve meg nett dei opplysningane som eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.