Gå til innhold
Arkivverket

[#30415] Ole Johannes Asbjørnsen - lem av Bergenhus slaveri - død 1852 - kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Kyrkjeboki for Bergen syner at:Ole Johannes Asbjørnsen, 52 år, døydde på Slaveriet i Bergen 20.4.1852.Eg kan ikkje sjå at han er med i oversikten over slaverifangar 1851-1875. Kvifor?Finst det nokon stad opplysningar om kven denne Ole var? Eg mistenker han for å vera identisk med Ole Asbjørnsen, fødd i Luster 1796, men gift og busett i Bergen (sjå tema #30389)...?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det var et par menn med navn Ole Asbjørnsen i Bergen rundt 1850, men ut fra den oppgitte alder, 52 år i 1852, passer han unektelig best med: LenkeVi finner ham ikke i fangeprotokollene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve og Frode for oppklarande opplysningar. Då kan me truleg konkludera med at Ole Asbjørnsen på Slaveriet ikkje var frå Luster eller Hafslo!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.