Gå til innhold
Arkivverket

[#30425] Vigsel Domkyrkja 1890 + Dødsfall Minde i Fana 1930/1950?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Conrad Ferdinand Heinrich Buck, fødd i Holstein, Tyskland 24.9.1856, gifte seg i Domkyrkja i Bergen 22.10.1890 med Kathinka Marie Josefine Iversdotter Eriksen, fødd på Laksevåg 22.7.1862. Conrad var handelsgartnar, og dei budde mellom anna i Vestre Torvgate i Bergen (inkl. 1912), men flytte sidan til Minde i Fana (inkl. 1931).* Frå vigsli i Domkyrkja, kan eg få oppgjeve namnet til brudgomen sin far og nøyaktig fødestad i Holstein?* Er det mogeleg å finna dødsdatoar for Conrad og Kathinka? Dei er ikkje i Storetveit etter 1948!Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Brudgommen Conrad Ferdinand Heinrich Buch var født 24. september 1856 i 'Ottensen i Holsten' som sønn av gartner Christian Heinrich Buch.Conrad F. H. Buch døde på Minde i Birkeland sokn 24. februar 1938. Da står fødestedet som Altona.Enken Katinka Buch døde på Minde 5. februar 1940.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nyttige opplysningar! Nett kva eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.