Gå til innhold
Arkivverket

[#30440] Agate Eriksdatter-Jølster

Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Er det mulig å få opplyst hvem som står oppført i skifet etter Agate Eriksdatter Veiteberg Lenke ?Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet ble holdt hos ektefellene Daniel Hansen og Agate Eriksdatter 20. oktober 1798. Hennes barn: 1) Erik Pedersen Befring, død, etterlatt seg Peder, 19, Jacob, 16, Axlund, 13, Erik, 8, 2) Bendix Pedersen Søgnesand, 3) Daniel Pedersen Søgnesand, død, etterlatt seg Samuel, 22. Pernille D., gift med Hans O. Ordal, Helge Danielsdatter, 25, Agate D., 20 år, 4) Johannes Pedersen Ordal, 5) Christi Pedersdatter, enke i Bergen, Synneve P., gift med Samuel E. Veiteberg, Pernille P., gift med Erik Andersen Fyllingen ved Bergen, 8) Peder Danielsen Taule, ved Bergen (Manger prestegjeld), 9) Hans Danielsen Veiteberg, 10) Marte Danielsdatter, gift med Ole Samuelsen Frøystad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg beklager at jeg i farten glemte å si at da fikk jeg også svar på mitt spørsmål i innlegg 30398. Hjertelig takk for det!Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.