Gå til innhold
Arkivverket

[#30450] Peder Olsen Blix f. i Stavanger ca 1788


Gjest Irene Westen
 Del

Recommended Posts

Gjest Irene Westen

Peder Olsen Blix født ca 1788 i Stavanger var gift med Anne Marie Rasmusdatter og hadde datteren Helene Gurine Blix. Via kirkebøker på nettet og FamilySearch har jeg funnet at Peders foreldre ant. var Ole Christensen Blix, f. 1737, og Helene Pedersdatter, f. 1753. Oles foreldre var ant. Christen Lauritsen Blix og Marta Johannesen Roos. Er det noen 'der ute' som kan bekrefte om jeg er på rett spor og evnt. når/hvor de to sistnevnte var født? Mvh Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Far til Ole - Christen - er vel den du finner som skomaker i 1722 tellingen for Stavanger ... Christen Blix, Arbeider som Skomager Svend paa Hans Jochumsens VerchstedSe her www.vigerust.net/by/stavanger1722.htmlOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest T Sande