Gå til innhold
Arkivverket

[#30473] Hva var dødsårsaken???????????


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Heisann!Var inne på døde i Bergen i kveld, da jeg fant en dødsårsak : Morbus maculosus Werlhoffii , hva er dette????MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Men ikke tro at jeg har rett. Men jeg mener også at det kan ha noe med blodet å gjøre. Er usikker nåBest at du ikke tar mitt svar for gittMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurli Heimsbakk

Okidoki, noen som kan bekrefte eller avkrefte dette??????? (her SNØR det forresten.............)MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg fant dette på engelsk http://www.whonamedit.com/synd.cfm/3349.htmlJeg har ikke nok kunnskaper til å si akkurat hvilken sykdom dette kunne være. Men det finnes vel medisinere i dette forum?Det sies noe om 'bleeding from mouth and skin upon slight injuries', noe som leder tanken hen på blødersykdom, men jeg tror ikke det er det (ikke sikker!)På tyske nettsider har jeg sett symptomer som neseblødning og Blutflecken. Det er det som ligger i maculosus som betyr 'flekket'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.