Gå til innhold
Arkivverket

[#30489] Synnøve Olsdatter Walaker f. 1820 - hvem var hun ?

Gjest Tor Inge Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Inge Mathiesen

Mine tippoldeforeldre var Synnøve Olsdatter Walaker f. 1820 fra Solvorn/Hafslo , gift med Jens Bloch Helmers f.1825, d.1897, havnefogd og losoldermann i Florø. Helmers-familien har jeg kontroll over men kan noen hjelpe meg med : Synnøve Olsdatter Walaker, hvem var hun og hvor kom hun fra ? Negative søk i Digitalarkivet for dåp,konfirmasjon og vigsel.Helmersfamilien var bosatt i Florø. I håp om svar, vennlig hilsen Tor Inge Mathiesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Ifølge FS ble det døpt en Sønneve Olsdtr 5.11.1820 i Hafslo. Foreldre Ole Johansen og Mari.Ole Johansen giftet seg 21.10.1819 i Hafslo med Mari Amundsdatter. Hun er trolig døpt 25.11.1796 i Sogndal og finnes i såfall her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11420&gardpostnr=57&personpostnr=1275&merk=1275#ovre>LenkeOle er trolig den som døpes 30.9.1798 i Hafslo og finnes da her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Inge Mathiesen

Hjertelig takk til Lars Ove, Marie og Odd for rask response til spørsmålet mitt. Det er utrolig hvilket kommunikasjons-verktøy en her har til bruk i slektsarbeidet mvh Tor Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisann, denne debatten har eg ikkje sett før no!Eg ser at du Tor Inge skriv at du har kontroll over Helmers-familien, og for bygdeboki i Luster (inkl. Hafslo og garden Valaker) treng eg ein del detaljar, som til dømes:* Dødsdatoane (og -stadene) til Oleane Margrethe Helmers og mannen Marcus Olson Skaaden? Bustaden deira (etter Florø 1885)? Kor mange born fekk dei?* Dødsdatoane (og -stadene) til Marie Helene Helmers og mannen Carl Henrik Edvard Schmidt? Bustaden deira (etter Moss 1900)? Kor mange born fekk dei?* Dødsdatoane (og -stadene) til Bolette Malene Helmers og Carl Olsen? Kor mange born fekk dei?* Dødsdatoane (og -stadene) til Peder Olaus Helmers og Ragnhild Olsen? Kor mange born fekk dei?* Personopplysningar til andre kona til Jens Bloch Severin Helmers, Hanna Constance Gärtner?* Dødsdatoane (og -stadene) til Lorents Andreas Helmers og Anne Helene Birgitte Johannessen? Bustaden deira? Kor mange born fekk dei?Eg vonar du kan hjelpa meg og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gløymte å nemna at Odd har funne rette foreldri (bortsett ifrå at eg har 23.11.1796 som dåpsdatoen til mori i Sogndal). Ole og Maria gifte seg i Hafslo 21.10.1819 og budde i Solvornstrondi i Hafslo, men Ole miste livet ved drukning 22.5.1824, og Maria gifte seg att med Sjur Sjurson. Sjur døydde i 1866, og då flytte rimelegvis Maria til dotter si i Florø, men dødsdatoen hennar har eg ikkje enno funne! Kanskje du, Tor Inge, veit kva tid ho døydde?Elles hadde Synneva ogso to halvbrør som flytte utover:* Sjur Sjurson, fødd i Hafslo 4.8.1832, tente hjå halvsøsteri i 1865, men døydde som ugift fiskar i Florø 15.6.1887.* Aamund Sjurson, fødd i Hafslo 25.7.1835, fekk flytteattest til Kinn (Florø) både i 1855 og i 1860, men han har eg førebels ikkje klart å finna att! Kanskje du Tor Inge veit meir om lagnaden hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Inge Mathiesen

God morgen Lars ! Takker så mye for innspillet ditt. Jeg har en del opplysninger knyttet til dine spørsmål, men desverre er ikke kontrollen slik at alt er komplett, men dog. Har skrevet av noen avisartikler om familien Helmers slik at det p.g.a. stoffmengde hadde vært best om jeg sendte persondata,artikler brent på CD til deg.Så dersom du kan gi meg din adr. så skal jeg få det sendt i morgen. mvh Tor Inge Mathiesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høyres svært bra og lovande ut! Eg takkar og bukkar og tek imot posten min på:Lars E. Øyane, Poste restante, 3580 GeiloEg gler meg til å sjå kva du har samla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Tor Inge Mathiesen

Hei Anders ! Beklager sent svar på ditt spørsmål.Ta kontakt på E-post med info. om hvilke person(er), slektsgren du er interessert i. Jeg blir borte til ultimo september så vi får ta det derfra. E- post : toringe.mathiesen@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Til Lars E. Øyane,Denne Amund Sjursen, kan det vere han vi finn att her? LenkeFødestaden er sagt å vere Sogndal, men eg har ikkje funne nokon Amund Sjurseb f. Sogndal på SFFARKIV.NO eller FS. Det vart f. ein Amund Sjursen i Eivindvik i 1834, men han d. 1835 (Kringlen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.