Gå til innhold
Arkivverket

[#30493] Aljov - ein mann?

Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg har i ein samanheng støytt på førenamnet Aljov. Det framgår ikkje av samanhengen om det er ein mann eller ei kvinne. Eg finn det ikkje i SSB sin namnestatistikk, i Krukens namneleksikon eller i folketellinga 1900.For meg høyrest det mest ut som ein mann, men eg har tidlegare sett Eilov som kvinnenamn, så eg er ikkje sikker. Nokon som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Utne

Veit du noko meir enn 'ein samanheng'? F.eks. noko om geografi, tid (i alle fall hundreår) og kjelde? Og gjerne litt tekstsamanheng. Med slike opplysningar vil det vere lettare å gjette på kva det kan vere avleidd av. Då kan eg kan hende få undersøkt meir i det som finst kjelder for eldre norsk namnebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, i FT-1801 så fiines det tilsammen 71 personer som har disse fornavnene, alle bor i Aust eller Vest Agder!12 allou12 alloug 1 allouv 1 allov34 allu 4 alløv 3 alou 1 alow 2 aløv 1 aløwKvinnenavnet Alloug var spesielt populært rundt Øyestad i Aust Agder Allu er et jentenavn som går igjen mye i Valle og Mandalsdistriktet.Alle variantene ser forøvrig ut til å være kvinnenavn.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.