Gå til innhold
Arkivverket

[#30525] Oppslag i US Census

Gjest Oddmar Sandvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddmar Sandvik

Leitar etter informasjon om:Iver Olausen Sandvik/Sandvig. Fødd 1885, Aure, Nordmøre.Emigrert frå Kristiansund 8. mai 1907. Destinasjon: MinnesotaEtter dette har eg ingenting på denne mannen. Finn han heller ikkje i ellisisland.org. Er det nokon med tilgang til amerikanske folketeljingar som kunne tenke seg å gjere eit søk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Jeg har søkt igjennom Minnesota deat index LenkeDen eneste jeg finner her er Ole Iverson Sandvik, født 15.12.1884 Død.07.10.1971 i Lake of the Woods. Andre aktuelle kandidater finner jeg ikke.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddmar Sandvik

Takk for innsatsen, i alle fall. Kven veit om det vart Minnesota, det var oppgitt i emigrantprotokollen her men mykje kunne hendt etter det!Det kan elles frå emigrantprotokollen sjå ut som om han reiste saman med følgande personar:Robert Oliversen Røsand, f. 1886, Kvernes, Nordmøre Johan Martin Pedersen Eide, f. 1886, Hitra Olaf Andreas Gitlestad, f. 1880, Hitra Lars Larssen Hafsaas, f. 1885, Tingvoll Knut Pedersen Hafsaas, f. 1883, Tingvoll Dei var i alle fall alle på same utreisedato frå Kristiansund med Minnesota som mål.Har søkt på alle desse personane i Ellis Island utan resultat. Er det andre tips på søk - hadde vore fint å finne immigrasjonen i USA der ein kanskje kan få nye spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.