Gå til innhold
Arkivverket

[#30532] Erik E. Hovden (1868-1911) - til Brookings, SD - frå Drammen el. Krødsherad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Erik E. Hovden, oppgjeven fødd ''nær'' Drammen 23.11.1868, skal ha utvandra i 1891 og budde i Brookings, SD der han døydde 18.11.1911.Ein Erik E. Hovden utvandra over Christiania i 1890, og heimstaden hans vart oppgjeven til Krødsherad. I 1865 er det ein Erik Erikson på Hovden i Krødsherad. Er det ein samanhang?Kan nokon hjelpa meg identifisera Erik E. Hovden i Brookings, SD og likeins foreldri hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Etter 'Krødsherad bind I, side 268' er det neppe noen direkte sammenheng med den Erik Eriksen som var på Hovden i 1865.Denne Erik Eriksen hadde riktignok en sønn Erik f.1841 d.1842. Han hadde også dattera Mari f. i Djupdal 1844 g1835m Even Andersen Råen. Disse tok over Hovden i 1876:Even Andersen og Mari Eriksdtr fikk bl.a. en sønn Erik Evensen f.1868. Han reiste til Amerika, men kom tilbake og døde her i landet i 1852. Hvis Krødsheradboka har rett, så er det nok ikke denne kroppen som døde 1911 i Amerika.Noen Erik E.Hovden er heller ikke registrert i kirkeboka som utvandret 1891, uten at det sier så mye. Kanskje du har Krødsheradbøkene sjøl? I så fall finner du utvandrede (tatt fra kirkebøkene) i bind III, side 753 til 759.Mvh Ellef Ellefsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Nå skal man ikke ta alt som står skrevet i Krødsheradbøkene , for 'god fisk'. Der er meget galt. Og er det ikke den Hovden som ligger ved Drammen , så kan det muligens være Hovde på Modum. Der er det i 1865 en Erik Eriksen som er gift og under 30 år, og er således i riktig alder til å kunne bli far til en Erik i 1868. Jeg er litt usikker på om jeg får tid i ettermiddag til å sjekke dette , men dette er et tips.mvh Tormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Vel, denne Erik var født 13.12.1868 og døpt 3.1.1869.Det var jo egentlig ikke så langt i fra 23.11. 1868. Det kan også vel godt tenke at dette er rette vedkommende men at man ikke hadde helt oversikten , dårlig skrevet, da han var født. 13.12. , kan jo ha vært skrevet litt kronglete , slik at man har tydet 23.11.Det hendte at foreldrenes navn var skrevet i dødssertifikatet, og det kan gi svar.mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein forseinka, men minst like hjarteleg takk til Ellef og Tormod for innleggi om Erik Hovden.Etter dei opplysningane som her kjem fram, ser det mest ut til at det var Erik Evenson Hovden frå Krødsherad som gøymer seg attom Erik E. Hovden, men han fór sovisst ikkje attende til Noreg!? Eg har undersøkt dødsattesten hans i South Dakota, men foreldri hans er diverre ikkje nemnde!No står det vel berre att å prova at mannen som døydde i Krødsherad i 1852(!) (skal vel vera 1952?), var ein annan person?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eitt moment kjem i tillegg: Einaste barnet til Erik Hovden heitte Myra Selvia, fødd i Brookings, SD 8.9.1906. Selvia kjem nok frå mormori Sirianna, so då er det vel ikkje so utruleg at Myra kunne komma frå Mari på Hovden i Krødsherad!?Elles ser eg i kryllingboki at Erik E. Hovden skal vera avliden i NOREG i 1952, men utsegni høyrest ikkje so overbevisande ut!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.