Gå til innhold
Arkivverket

[#30533] Hvem er foreldrene til Lars Mons Olai Olsen?


Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

Hei Der!Jeg prøver å finne foreldrene til Lars Mons Olai Olsen f:er litt usikker for her er to forskjellige fødsel dato er på hanHer er sønnen døpt og Lars er født i 1852 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=doep1816&gardpostnr=34203&merk=34203#ovre>LenkeHer gifter han seg i 1874 og skal være 27 år da stemmer det ikke med 1852:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiNå blir du nok enda mer forvirret, men dette fant jeg på FS. Lars oppgis å bo i Fana under giftermålet, og også her:LARS MONS OLSENChristening: 14 SEP 1851 Fana, Hordaland,Father: OLE HANSEN Mother: LISBET LARSDRMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Lars Ove!Det er sant at jeg blir forvirret av denne karen! Vet ikke hvilken fødsel dato jeg skal gå etter. Takk for opplysningene dine jeg får bare prøve meg med de foreldrene og se om jeg kan eventuelt finne noe som kan bekrefte at det er dem.(haha) problemet ligger jo egentlig i at det er så mange som het Lars Mons Olsen i Bergen ved akkurat den tiden,men jeg kan bare en Lars Mons Olai som gifter seg der. Huff masse på en gang dette!Ja,ja takk igjen Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.