Gå til innhold
Arkivverket

[#30551] Bardoe Arnesen,f.1733 -d.1816 selbu eller verdal

Gjest helmin kvennodd
 Del

Recommended Posts

Gjest helmin kvennodd

Hei!! Jeg prøver igjen, er denne karen fra Nord eller Sør Trøndelag??? Jeg finner ham død i Svelvik i 1816, men har sjekket alle kirkebøker i området rundt. I 1801 er det flest med dette navnet i selbu eller verdal, kanskje er det noen som kjenner denne karen. glad for alle svar, helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Bardo i 1801 LenkeHer er det vel noe galt med alderen hans.Ble han også gift 2/3 1805 i Strøm med Kari Fingarsdatter og fikk en sønn i 1806 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

hei berit! Jeg har sjekket kirkeboka for Hurum og her fant jeg Bardo død 1816, 83år gammel. ja han var gift for annen gang med Kari, hans første kone het Anne Haagensdatter.Sjekket forresten skifter på kongsberg i uka som gikk,men fant ikke noe der. Han hadde to sønner i første ekteskap,Arne og Haagen. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om alderen ved dødsfallet er riktig var han vel ca.72 år da han giftet seg i gjen og fikk barn. Det høres ikke sannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Hei ! Enig i det, men syntes det var riktig å nevne det som stod i kirkeboka. men hvis en tar utgangspunky i 1801 , så er han født et sted mellom 1733 og 1743,men hvor?? mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.