Gå til innhold
Arkivverket

[#30565] Julie Kristiansen f. 1853 i Berg , hennes foreldre


Gjest Odd  Ivar Bækkelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd  Ivar Bækkelie

Søker Julies sine foreldre. Hun var i 1900 gift med Andreas Kristiansen i fra Rakkestad. De var bosatt på Haug i Berg. De hadde 5 barn.mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd  Ivar Bækkelie

Hallo! Du skal ha mange takk. Jeg har ikke lært meg og bruke alle søkemuligheter ennå, for jeg er fremdeles ganske grønn.mvh Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asbjørn Schjølberg

Hei. Julie tilhører min kones fjerne slekt og avhengig av hvor mye du vil vite kan du gi meg en mailadresse så får du historien direkte dersom ønskelig. M v h A Schjølberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd  Ivar Bækkelie

Hallo Øivind! Takk for svaret,beklager at jeg ikke har fått svart før. Jeg tror at det er rett Julie,og det er mye flott info på sidene dine. Håper at det er ok. at jeg skriver av det som berører Julie.Holder på med og lage egen anetavle.Mvh Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd  Ivar Bækkelie

Hallo Asbjørn! Takk for svar.Det tilbudet sier jeg ja til. Her er min adresse : endelig@online.no På forhånd takk.Mvh Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.