Gå til innhold
Arkivverket

[#30566] Jensina N. ?? - fødd i Noreg 1858 el. 1859 - til Amerika 1885? - kven var ho??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Andreas Torstenson Sviggum alias Andrew Thompson, fødd i Hafslo i Sogn 27.7.1859, utvandra i 1882, men var heime på vitjingar både i 1891 og 1894. Han gifte seg kring 1899 (vigsli har aldri vore funni!) med:JENSINA N.som før 1899 skal ha butt i Devils Lake, Ramsey Co., ND. Ifølgje folketeljingi 1900 var ho fødd i Noreg i januar 1858 og utvandra i 1885, men dette utvandringsåret vart samstundes oppgjeve for mannen Andrew! Jensina døydde i Sundre township, Ward Co., ND 10.9.1909, og då vart fødselsdatoen oppgjeven til 6.8.1859!Er det i det heile mogeleg å identifisera Jensina og det norske opphavet hennar? Eg har freista diverse søk i norske folketeljingar, men har so langt ikkje lukkast!Eg vil vera svært takksam for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Laila og Carsten for interessante innlegg!Når det gjeld Jensina Nilsdotter frå Hafslo, so vart ho gift og busett i Hafslo, so ho kan me utelukka!MEN, Carsten har eit forslag som absolutt bør sjekkast nærare! Særleg det forhold at ho utvandra til Devils Lake, ND!! Eg finn ikkje denne huslyden nemnd hjå FamilySearch, so eg vil leggja ut ei eigi etterlysing som går spesifikt på Nesna, med von om at nokon vil reagera på ho!Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

I databasen 'Grand Forks, North Dakota Directories, 1889-92' finner man:Name: Jensina NesneCity: Grand ForksState: NDOccupation: laundressYear: 1891, 1892Business Name: German LaundryLocation 2: boards 324 Bruceave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Ser ut til at søsknene til Jensina, Anna og Hans, også bosatte seg i området. Fra den samme databasen som i (5): Name: Anna NesneCity: Grand ForksState: NDYear: 1891, 1892Location 2: boards 324 Bruce avenueI 1900-tellingen bor Hans Nesne i East Grand Forks, Polk, Minnesota.Grand Forks er ikke så langt unna Devils Lake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lisa og Elin for nye interessante - og utfordrande - innlegg!No vart eg verkeleg i stuss, for Jensina Lassesdotter Nesse frå Vik er so absolutt ogso eit godt alternativ!! Rasmus Sunde, som har studert emigrantane frå Vik i Sogn, har ingen opplysningar om lagnaden til denne Jensina, men eg ser at fleire av slektningane hennar busette seg i området kring Kenyon, MN...Eg held framleis ein liten ''knapp'' på Jensina frå Nesna, sidan me veit ho budde i nabolaget til Devils Lake, ND, men...?Nok ein gong ein stor takk for god hjelp so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.