Gå til innhold
Arkivverket

[#30574] Jensina Olsdotter frå Nesne i Nesna f. 1856 - hjelp til kyrkjebokoppslag?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1865 for Nesna i Nordland syner at på garden Nesne øvre budde ein gardbrukar og fiskar med namn Ole N. Hansen (fødd 1816) og kona Kirsten Eliassen (fødd 1821). Dei hadde fleire born, mellom anna:* Jensine Olsdatter, fødd i Nesna 1856FT1875 syner same huslyd på same stad, men då heiter mori Kirsten M. Jensdotter!Jensine Nesne utvandra til Devils Lake, ND i 1885 over Christiania.Eg trur denne Jensine er identisk med ei Jensina N. ''frå Devils Lake'' som vart gift i Amerika med Andreas Torstenson Sviggum alias Andrew Thompson frå Hafslo i Sogn. Sistnemnde Jensina er oppgjevi fødd anten i januar 1858 eller 6.8.1859. Årstalet er tydeleg unøyaktig, men no er spørsmålet:* Kva var fødselsdatoen til Jensine Olsdotter i Nesna? Og kva var dei fulle namni på foreldri hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Holthe

Kirsten Maria Jensdatter er det korrekte navnet til Jensines mor. Det ser jeg i Nesna kirkebok når Jensine, og hennes andre søsken blir døpt. Jeg har Jensine registrert på min slektside, og du kan se hennes forfedre her: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Frode for interessant innlegg. Eg ser at Jensina var fødd i januar 1856. Sjølv oppgjev ho i 1900 å vera fødd i januar 1858, og med dei ulike opplysningane som etter kvart tek til å høva svært so bra ilag, trur eg me godt kan ha funne den Jensina som vart gift med Andrew Thompson, eller kva meiner du, Frode? Har du noki som helst peiling på lagnaden til ''di'' Jensina i Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.