Gå til innhold
Arkivverket

[#30590] Nils og Mathilde Løvskog - tidleg 1900-tal - Nærøy i Nord-Trøndelag - opplysn.?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Mathilde Guldborg Torkildsen, fødd i Bø i Vesterålen 2.4.1886, flytte i 1915 til Nærøy i Nord-Trøndelag der ho skal ha gift seg med ein Nils Løvskog, rimelegvis den Nils Pederson som me finn på Løvskogen i Nærøy i 1900, fødd i Nærøy 1884. Truleg budde denne huslyden på Løvskog i Nærøy, men Mathilde døydde visstnok alt på 1920-talet. Ho let etter seg fem born.Om nokon er i stand til å fortelja meg litt meir om denne huslyden og eventuelt setja meg i samband med etterkomarar, ville eg setja stor pris på det. Eg kan kontaktast direkte på: loya@online.noHjarteleg takk på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

familien er beskrevet på side 315 i bygdebok for nærøy bind iv. Mathilda hadde 1 barn før ekteskap. Felles barn var 4. Mathilde døde som du sier i 1924. 4 av barna ble gift og fikk barn og barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Morten for innlegg, og ogso takk til Else som skreiv til meg direkte med mange fine detaljar! Problemet er so å seia heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.