Gå til innhold
Arkivverket

[#30591] Har det vore ein skodespelar med namn Bjørn Bryn eller noko liknande?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter lagnaden til denne jenta:Thora Marie Torkildsen, fødd i Bø i Vesterålen 1.2.1884, voks opp på Parkvoll i Bø, men etterkomarar etter ei av søstrene hennar meiner å ha høyrt at Thora vart gift med ein skodespelar, og at namnet hans KAN ha vore Bjørn Bryn...!?Er det nokon i dette langstrakte land som har høyrt om ein slik skodespelar eller som elles kan kasta ljos over spørsmålet om lagnaden til Thora Marie Torkildsen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips, som eventuelt kan sendast til meg på loya@online.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

God morgen, Lars! Tillater meg å si Lars, for vi har jo krysset hverandre i en del innlegg etter hvert...Så til tema:I 1900-tellingen er vel Tora tjenestejente på Parkvoll (Porkvold) hos kommunelege Rusing [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1867&kenr=004&bnr=0045&lnr=00>Lenke. Men hvem er hennes foreldre og søsken? Denne huslyden? Lenke Er denne Tomine en søster av Tora? Lenke. Finner også en Teodor Torkelsen, fostergutt, f. 1890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Har slått opp i bd. III i bygdeboka for Bø av Rolv Sraume, og der finner jeg ikke noen Thora nevnt blant barna til Torbjørn Torkelsen på Nykvåg. Til orientering.Mvh Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Leif Kåre for innlegg!Eg tolkar deg, Leif Kåre, dit hen at det finst ein biografi om denne skodespelaren, og at der finst opplysningar som kan hjelpa meg vidare?Elles høyrer ikkje Thora Marie til den huslyden som du Grethe fann på Nykvåg i Bø. Foreldri hennar var Torkild Erikson frå Hafslo (1856-1940) og Maria Isaline Martinusdotter frå Selje (1857-1895). Dei budde på Søberg og sidan på Skårvågen i Bø, men etter at mori døydde so tidleg, gjekk heile huslyden meir eller mindre ''i oppløysing''! Dei fem borni kom alle til ulike fosterheimar.Eg vonar framleis at lagnaden til eldstedotteri Thora Marie kan finnast!?Og forresten, Grethe eller andre, kan de skaffa meg dødsdatoen til Torkild Erikson frå 1940? Han døydde i Bø!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Kåre Solberg

Biografisk skuespillerleksikon er som navnet sier, et oppslagsverk over norske, og utenlandske, skuespillere med kjente engasjementer på norske scener. Fordi primærkildene stort sett er tilgjengelige, gir verket god dekning. I tillegg til at det er innhentet vitaldata om skuespillerne selv, gis det jevnt over også god oversikt over ektefellene. Jeg har ikke verket hjemme og har derfor ikke slått opp på ”Bjørn Bryn”. Sannsynligvis kan verket bestilles på ditt lokale bibliotek, men om det skulle vise seg vanskelig, så gi tilbakemelding. I så fall kan jeg ta en tur på biblioteket og slå ham opp for deg.M.v.h.Leif Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

'Biografisk skuespillerleksikon' (ved Liv Jensson, Universitetesforlaget 1981) har ikke noen artikkel om Bjørn Bryn (Brygn/Brun/Bruun).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nytt innlegg i denne debatten. Då var altso dette eit ''blindspor''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det har i alle fall ikkje vore ein skodespelar som har vore så 'stor' at han er nemnt i bøker. Min avdøde far var ein flittig kryssordløysar, og når han leita etter ting han ikkje fann i vanlege leksikon, sa han 'vi får sjå etter i Heimskringla' - og det har eg gjort i dag. Den gode gamle allkunneboka Kringla Heimsins frå 1931 har heller ikkje med nokon med dette namnet i ulike former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.