Gå til innhold
Arkivverket

[#30607] Luster S&F til USA Wisconsin

Gjest Jan Tertnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Tertnes

Magdeli Johannesdtr. Seim fra Seim i Arna, Haus født 1845, døpt 27 apr 1845 giftet seg 11 nov. 1869 i Columbia, Wisc., Usa med Christen A. Dale født 04 sep 1846 i Luster, S&F.Noen som kan hjelpe meg med hans foreldre o.l.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På Fam.search (usikker kilde) finner jeg en Christen A.Dale f.4-9-1846 i Luster, døde 14-3-1871. Foreldre Anders Jensson Dale f.22-12-1817 Luster, døde 12-5-1901 og Kirstina Johannesdtr. f.27-1-1821 Luster, døde 12-3-1915. De giftet seg i Luster 10-6-1845. Det står ikke hvor de døde. Det kan stemme med de som bor i Haus i 1865Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Hei!Mange takk til alle bidragsyterne som løste dette problemet for meg !!!Han en trivelig dag.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Her ser eg det går unna! Eg oppdaga ikkje denne meldingi før no, og no er problemet løyst!Men, kan du Jan fortelja meg kvar det vart av Magdeli etter at ho vart enkje? Gifte ho seg att?På førehand takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.