Gå til innhold
Arkivverket

[#30614] Markus Sivertsen f. ca 1827 og Dorthea Johanna Larsdatter f ca 1832

Gjest Hanne Line Osberg Eide
 Del

Recommended Posts

Leter etter opphav til Markus Sivertsen, f ca 1827 og hans kone Dorthea Johanna Larsdatter f ca 1832.FT1865: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61817&gardpostnr=360&personpostnr=2642#nedre>Lenke FT1875: Lenke FT1900: LenkeHar noen opplysninger om etterkommere av disse, er jeg også interessert i det. Deres datter Pauline Annette (kalt Annette), er min oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Er fortsatt interessert i etterkommere av Markus og Dorthea.Takket være følgende tema (Lenke) fant jeg foreldrene (Sivert Pettersen og Maria Willumsdatter) og aner til Markus. Takk til Anne Lise Hovdal.I Skifter Tjøtta 1846/1880 av Svein Edvardsen, fant jeg skifte etter Dortheas mor på Forsmoen, Tjøtta, i 1851. Fikk da navn på foreldre (Lars Larsen og Milla Maria Christophersdatter) og søsken.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.