Gå til innhold
Arkivverket

[#30657] Ingeborg Johansdatter f. ca. 1836 i Nord-Aurdal

Gjest M. Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Gjest M. Nicolaisen

Jeg trenger hjelp til å finne ut mer om Ingeborg Johansdatter og hennes slekt. Hun ble født ca. 1836; hun var 29 år i folketellingen i 1865. Hun var da (1865) gift med Erik Andersen på Gran på Hadeland.Håper noen kan finne ut mer om henne og hennes foreldre i Nord-Aurdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Er det denne familien du sikter til, bosatt på Korsen i Gran [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0534&kenr=004&bnr=0160&lnr=000>LenkeDette er vel sønnen Anders Lenke og dette er vel datteren Johanne Lenke. I 1868 ser det ut til at de får sønnen Kristian Lenke, og i 1871 følger Erik Lenke. I 1873 er det en Randine, datter av Erik Andersen og Ingeborg Johansdatter Lenke. I 1876 har Erik og Ingeborg datteren Inger Maria til dåpen Lenke, og to år etter er det sønnen Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M. Nicolaisen

Hei! Ja, det er familien på Korsen jeg sikter til, de er mine tipp-tipp-oldeforeldre. Takk for opplysningene fra FS; det kan godt være henne, alt stemmer. Men som du sier, det må sjekkes.Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.