Gå til innhold
Arkivverket

[#30726] Nederlanske forfedre,Van Beugen


Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

Hei der! Dette er sikkert et skudd i mørket men prøver meg allikevel. Jeg leter etter mine forfedre i Nederland. Har navn og fødsel på en som er i live der nå. Men han vil ikke oppgi informasjon om forfedre og resterende slekt.Sier at han ikke vet noe!!Er det noen som kan ha noen tips til hva jeg kan gjøre i dette tilfelle? (Personen som ikke snakker er min far)Håper dette ikke er for dumt! hahaJa,ja får se om noen svarer.Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du bør opplyse om at du har et tilsvarende innlegg inne ellers blir det bare dobbeltarbeid LenkeKanskje finnes det noen slektsforskere i Nederland som kan hjelpe deg. Om du vet når og hvor han er født så burde det vel være mulig å finne ut av det, men det kommer jo an på hvor mye du vil satse på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

HeiTakk for svar Nina Og Berit. Og du har rett Berit glemte helt ut innlegget mitt tidligere. Beklager.Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aad Roosken

Hei,Opplysninger i Arkivene er bare tilgjengelig, når vedkommende er født for mer enn hundre år siden eller his han dødde for mer enn 50 år siden. Hvis vedkommende lever da må du finne informasjon i 'burgelijke stand' i kommunehuset. Da må du vel bevise at du er i slekt med personen du spør om. En del av opplysninger er tilgjenglig pa nettet Se f.e.www.genlias.nl.mvhAad Roosken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Aad!Takk for svar. Prøvde noen søk på den siden men kan ikke lese noe stort Nederlansk men skal få hjelp til det. Takk igjen. Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.