Gå til innhold
Arkivverket

[#30742] Hvordan kopiere over fra vedlegg i e-posten til DA brukerforum


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Jeg har fått ett vedlegg på en e-post som jeg vil knytte spørsmål til på DA, men jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne kopiere filen over til brukerforum. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det?Det er en gif fil som inneholder en utskrift fra en folketelling (Microsoft Photo Editor)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Når du har e-posten oppe (i Outlook, hvis det er det du bruker) skal du, hvis du dobbletklikker på den, få et spørsmål om du vil åpne den eller lagre den. Velg at du vil lagre den, og lagre den et sted du vil finne den igjen.Så kan du følge instruksjonene for å legge ut bilder her på DA (GIF-format er tillatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, aller først må du velge linken 'Legg inn nytt tema' øverst på denne siden.Nedenfor der du skriver innlegget ditt så finns en knapp som heter 'Browse...'Har du fulgt veiledningen i (2) så vil du nå ha det vedlegget du skal ha tak i liggende på harddisken på maskina di.Da er det 'bare' å bruke Browse-knappen og lete deg fram til det bildet du vil legge ved... :-)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg finner ingen 'Browse-knapp' men bare en som heter 'legg innlegget på plass' eller 'rett innlegget' Jeg har lagret temaet på et sted som jeg regner med å finne det igjen. Jeg har benyttet meg en del av brukerforum, men jeg har aldri funnet ut hvordan jeg skal kunne legge inn slike ting som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Du må lage et nytt tema der den innsatte fila er i ditt første innlegg. Det nytter ikke å sette det inn i senere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.