Gå til innhold
Arkivverket

[#30751] Bilde fra Brunlanes, vestfold - kjenner du noen ?

Gjest Anne Lene Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Gunn.Ja, endelig kom bildet i avisen. Litt synd - jeg hadde oppgitt mitt tlf nr og mail adresse i tilfelle noen vet mer. Samt et spørsmål om kontakt i tilfelle noen vet noe. Får jo håpe at avisen gir meg en beskjed om de får vite noe.For ca 1 uke siden sendte jeg også mail med bildet til larvik museum som du anbefalte meg gunn, men der har jeg enda ikke fått noe svar.Tusen takk Gunn for at du alltid er så positiv og engasjert. Sikker på at det er mange som er enig med meg der.Hilsen anne lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Et spørsmål til leserne her. Jeg hadde sendt inn bildet som en etterlysning og oppgitt telefonnr og mail, men det kom desverre ikke med i avisen. Det kom heller ikke med at jeg etterlyser informasjon om bildet.Er det noen av dere der ute som abbonnerer på avisen, og som er villig til å følge med for meg noen dage ? Si ifra her eller sende meg en mail om det er noen lesere som sender inn mer info om bildet til avisen ? Om noen kommer med noen opplysninger så kan det jo være at avisen gir meg beskjed, jeg vet ikke.Jeg vil sååå gjerne finne ut mer om bildet. Så om noen sier ifra til meg om noe mer om bildet kommer på trykk i avisen, hadde det vært så flott.Hilsen anne lene hagen alenehagen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg pleier å lese den elektroniske utgaven som du finner under lokalaviser. Er i Sverige for tiden, men kan følge med i avisen herfra.Du kan muligens kontakte avisen igjen, for å få dem til å legge inn din etterlysning til bildet!Håper virkelig noen kan hjelpe deg med dette!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.