Gå til innhold
Arkivverket

[#30760] Ber(e)nt A(a)mundson, f. Hafslo 1846 - ei skikkeleg ''Amerika-utfordring''?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Berent Aamundson (Marifjæren), ogso kjend som Bernt Amundson, var fødd i Hafslo 17.10.1846 og utvandra til Amerika i 1867.Faren Aamund Berentson døydde i Hafslo i desember 1880, og i 1881 vert sonen sagt å bu i Neillsville, Clark Co., Wisconsin. FT1880 syner han då òg busett i Mayville township, Clark Co., WI, ugift jarnbanearbeidar ''Benson Amund''!!Eg finn han ikkje att i andre kjelder.Kvar vart det av han?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Dette er vel mest sannsynlig en blindvei, men jeg vil likevel tipse om at det bor en Benson Amun i byen Mississauga i Ontario, Canada. Han er viseinspektør ved 'Father Michael Goetz Separate School'. Adressen finner du på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Knut for eit spennande innlegg, men eg står lite vetta fast!Kva for ein census er det som syner Benson Amun, 1871 eller 1901? Og kva opplysningar står det om han? Utan fleire detaljar er det uråd å seia noko om det KAN vera ''min'' mann!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg var kanskje litt knapp, Lars. Den Benson Amun jeg fant, lever den dag i dag, så det er nok ikke din mann. Jeg tenkte at dette noe uvanlige navnet kunne tilsi at han er en potensiell etterkommer, og at det kanskje var et forsøk verdt å ta kontakt med ham! Eller i alle fall gjøre noen undersøkelser på den canadiske side av grensen. Mississauga ligger like utenfor Toronto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.