Gå til innhold
Arkivverket

[#30782] Sigurd Hansson Holstad (1871-1954) frå Noreg til Minneapolis, MN - kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Sigurd Hansson Holstad, oppgjeven å vera son av ein Hans A. Holstad og Karen Marie Knutsen, var fødd ein eller annan stad i Noreg 23.9.1871, men skal ha utvandra til Amerika i 1880. Han gifte seg første gongen i Chicago, IL 22.11.1893 med ei Andrea M. Anderson, som eg ikkje veit noko om i det heile. Ho døydde, og Sigurd flytte til Minneapolis, MN der han gifte seg att med ei jente frå Hafslo i Sogn, Christine Kjorlaug (1881-1961).Kan nokon hjelpa meg identifisera Sigurd Holstad, opphavet hans i Noreg og foreldri hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

I 1900-tellingen i Chicago (Ward 13), Cook, Illinois finner jeg denne familien:Hans Holstad f. mars 1845 Katy(?) f. juni 1845 Axel f. juli 1873, Norge Elfrida, f. mars 1879, Norge Andrew, f. aug 1881, IllinoisDe emigrerte i 1880.Se 'emigranter over Kristiania':LenkeKan dette være riktig familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Joda, han var nok fra Drøbak: Minnesota Cemetery Inscription Index,Name: SIGURD HENRY HOLSTADBirth Date: 23/SEP/1871Death Date: OCT/1954Comments: SP. ?. PAR. HANS HOLSTAD. BORN DROBAK, NORWAY. LAKEWWOD CEM. MPLS., MN. FDN. 18/OCT/1954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I census 1900 finner jeg S. H. Holstad i Chicago. Han er 'Salesman Coffee'. Født i Norge i september 1871. Innvandret 1880. Han er gift med Minnie Holstad f. i Illinois av norske foreldre i September 1871. De to har vært gift i 6 år. Minnie har født fire barn, som alle er døtre født i Illinois, og som alle er i live:Grace jan. 1895Ruth mai 1897Mildred aug 1898Agnes nov 1899I 1930 bor Grace, Ruth og Agnes hos sn farfar Hans Holstad som er 85 årig enkemann i Northfield, Rice county, Minnesota. Hans innvandret 1880.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Og ikke nok med det.....GUBBEVARS....I 1920 bor Henery Holstad 48 år i Rice county i Minnesota sammen med sin far Hans 75 år , sin mor Karen 69 år, sine 5 døtre Grace 25, Ruth 23? år, Mildred 21 år, Agnes 19 år, Minnie 18 år. (Sistnevnte er vel oppkalt etter den første kona.) Alle fem barna er født i Illinos. - OG som om ikke det var nok....hans svigerforeldre fra første ekteskap er deres nærmeste naboer: Gunder Andersen 77 år - innvandret 1864, shoemaker, kona Mary 76 år. Begge fra Norge.Henery sies å være gift også i 1920. Men kone nummer 2 Christine og sønnen William H. finner jeg ikke sammen med dem i 1920......snålt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lisa og Jon for kjempeflotte innlegg som har løyst nesten alle dei spørsmål som eg hadde om denne huslyden. No står det i Noreg berre att å finna:* Opphavet til Karen Marie Knutsen/Knutsdotter?Elles er det ogso eit mysterium kvar det vart av første kona til Sigurd, Andrea M. eller Minnie Anderson? Ho er ikkje registrert som avlidi i Illinois før 1916, i alle fall ikkje under namnet Holstad!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Sometimes i wish i could read...well-- which Holstad do you seek? Hans was married to a Karen Knuts...I tried to lookup the 1893 marr(210780) but all 210xxx m/c's are missing from the proper film, and so might be on the 1893 'misc' film, #1030235; i had to order it, so it will be next month. Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you very much, Roger, for responding to this message!What I am still searching in Chicago, IL are the BIRTH and DEATH of Sigurd Holstad's 1st wife, Andrea M. aka Minnie Anderson. She was apparently born in Chicago in Sep. of 1870 or 1871 and died about 1901/1902(?). Maybe you can find her?Sincerely yours,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Next month i will look at 2 d/c's...just wondering about Matilda Holsted, apr 1901 at 24 years, and the imperfect Mary Halsted, dec 1902 at 40. Anyone see other possibles? Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.