Gå til innhold
Arkivverket

[#30792] Utskrift og/eller kopiering


Gjest Agnar Merkesnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Agnar Merkesnes

Jeg fikk over 1030 treff etter et søk etter emigranter. Hvordan kan jeg kopiere og eller skrive ut disse uten å måtte trykke 103 ganger på neste side ?? Med andre ord hvordan kan jeg endre antall viste treff pr. side ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Spørsmålet har vært tatt opp i Arkivforumet tidligere, blant annet her: LenkeKanskje tiden er inne for en slik funksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Merkesnes

Takk for svaret. Da ser det vel ikke ut til at det blir noen bedring i mi tid. Det må vel være noe i databasens struktur som er utgått på dato !Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Men uansett hadde det jo vært enklere dersom man kunne få opp flere enn ti treff per side. Dette gjelder særlig manntall og folketellinger som ikke er lagt inn på 'to-nivå', hvor det ville vært lettere å få oversikten i de tilfellene det bor mer enn ti personer på gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Merkesnes

Ja, papirutskrift er vel på grensen i dag, men Ctrl+C er det da visst mange som fortsatt bruker. Og i den tastekombinasjonen er det plass til mer enn 10 navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.