Gå til innhold
Arkivverket

[#30799] Jon Monson Skard (1843) gift i Manger med to söstre Tolleshaug


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten Schanche

Hei Kjellaug!Dette er vel dåpen til Kari (Karen)[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=Manf1816_F&gardpostnr=4352&merk=4352#ovre>Lenkeog ChristianeLenkevielsen til Anders og AnneLenkePå FS fant jeg en John Monsen døpt 26-2-1843 i Os med foreldre Mons Nielsen og Kristi Villumsdtr., de giftet seg 20-7-1840 i Os. Hvis det er de rette foreldre til John så finner du dem her i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jo, dette er den rette Jon og daapen til hans koner er utvilsomt og rett. takk skal du ha.Naa undres jeg paa om noen vet noe mer om denne familien. Fikk Jon barn med noen av disse söstrene? Naar döde han?Det staar lite i bygdeboka om han.Ser at han var matros fra vielsen. mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk igjen-:) Synd det ikke gaar lenger enn til 1880 for det er jo mulig at det har vaert barn med andre kona og.Lurer naa paa hva som skjedde med denne Kristine Monsine. Det er vel kanskje bygdeböker som dekker Tolleshaug for det var' vel der de bodde da. mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Fant denne damen med mann og sönner i FT 1900. Födselsaaret passer med 'min' Kristine: LenkeEr det noen som vet noe mer her?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.