Gå til innhold
Arkivverket

[#31425] Guri Petrine Olsdatter,Født 1808 Skodje

Gjest Roar Paulsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Paulsen

Hun var gift med Knut Pedersen Haram,født1804.De var bosatt på Haram.Jeg er innteressert i om der finnes noen opplysninger om hennes forfedre på farsiden.Det jeg har som far er,Ole Iversen Grytlie(Gryta),født 1780.Takknemlig for all hjelp.MVH Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Eg har notert at Iver Nilsen, ca 1751 - 1787 muligens kom frå Hellesylt, men det har eg ikkje fått stadfesta. Enkja Gyri Olsdtr.(1753-1796) vart oppattgift med Villum Nilsen Terøy i 1788 og fekk sønene Nils (Grytten) og Morten (til Skjelten). Eg har fleire av forfedrene til Gyri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Paulsen

Rune takk for all hjelp.Ivar takk for alt du har hjulpet meg med.Det hadde vært fint om jeg fikk navnene på Gyrid sine forfedre.MVH Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg tror dette er første ekteskapet til Gyri/Gyrid, men brudgommens fornavn er trolig feilskrevet Jens i stedet for Iver.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.