Gå til innhold
Arkivverket

[#31614] Lærdal (Sogn og Fjordane) bilder


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg var i Lærdal med mine foreldre og min tante mandag i forrige uke. Dessverre et veldig hastig besøk pga. mine foreldres veldig travle program. Og i tillegg gikk tiden tapt med to timer pga. at en ferje fra Mannheller til Fodnes (Lærdal) ikke gikk. Så kun en ferje gikk mot normalt to ferjer.Så jeg fikk ikke kjøpt postkort med bilde. Bensinstasjonen hadde ikke. Det var så koselige hus.Så jeg spør om noen har bilder (scannede bilder tatt med digitalt kamera)(kanskje noen vil ta for meg og scanne?) (evt. kostnader kan diskuteres med meg-skal betale hvis nødvendig)av rekker med hus i bestemte gater. De bestemte gater, er: Øyragt., Øyramarki, Gjerde og Telthusgaten.Nå er jeg spent på om noen har eller kan hjelpe meg med bilder? Kanskje også bilde av kirken?Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.