Gjest Tor Rustad Skrevet Juli 30, 2005 Del Skrevet Juli 30, 2005 Unnskyld at jeg gjør dette; se event nylig innlagt tema fra meg i arkivforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Rustad Skrevet Juli 30, 2005 Del Skrevet Juli 30, 2005 Nå skal jeg forklare det merkelige temaet: Har i flere dager forsøkt å legge inn et nytt tema, men det gikk ikke.Et lite forsøk i Arkivforumet gikkk rett inn, likeså dette forsøket her.Det ser ut som om det må være et aller annet med stikkord eller lignende som ble avist; intet var i hvert fall av en slik karakter at det skulle bli automatisk sensurert.Skal forsøke på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Rustad Skrevet Juli 30, 2005 Del Skrevet Juli 30, 2005 Tema 31714, 'Emigrant Aniiken X', gikk rett inn når jeg laget en kortere overskrift!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heidi C. Huitfeldt Skrevet Juli 30, 2005 Del Skrevet Juli 30, 2005 Hei TorJeg har opplevd det samme og oppdaget at 'større-enn' eller 'mindre-enn' tegnene får tekst til å forsvinne.Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Ove Wangensteen Skrevet Juli 31, 2005 Del Skrevet Juli 31, 2005 HeiOg hvis du har for mange 'punktum`er' etterhverandre, så går ikke innlegget inn.Mvh Lars Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts