Gå til innhold
Arkivverket

[#31814] Margretha Pedersdotter Indrevær, Solund, f. 1754, d. 1829 - kvar er dødsfallet?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Margretha Pedersdotter Indrevær, døypt i Solund (Gulen) 3.9.1754, var gift med Lars Olson frå Amla i Sogndal (1763-1826) og budde på Indrevær i Solund. Margretha skal vera avlidi i 1829, men eg finn ho ikkje i basen til Fylkesarkivet. Kan nokon hjelpa meg med dødsdatoen?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Lars O., Det er nok rette folket du har i 1801.Lars Olson d. 5.10.1826 Indrevær (ref. sffarkiv.no)Margrethe finn eg ikkje dø under Indrevær, men kanskje ho flytte til eit av borna etter at mannen dø (eg har dessverre ikkje desse folka i 'databasen' min ennå så eg har ikkje info om kvar evt born tok vegen).Det ser heller ikkje ut til at det finnes skifte etter Lars eller Margrete under Indrevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars Ove og Gisle for innlegg.Jau, det er rette folki de har funne. Ifølgje bygdeboki for Solund skal Margretha vera avlidi på Indrevær i 1829, 74 1/2 år gamal, og bokskrivaren refererer til kyrkjeboki!!Dei fire borni som voks opp, er nemnde:* Nils Larsson (1784-1835) budde på Indrevær* Pernilla Larsdotter (1788-1830) gift (1811) med Arne Hansson Utvær og budde der* Ole Larsson (1793-1834) budde på Indrevær* Justina Larsdotter (1796) gift (1824) med Thomas Iverson Nautøy, men desse ser eg ikkje noko meir tilKan Margretha vera utegløymd ved dataregistreringi av dødsfalli for Gulen/Solund?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Alf for glimrande innlegg! Då kan me altso ikkje stola på alt me finn (eller ikkje finn) på Digitalarkivet...!Då er dette problemet løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.