Gå til innhold
Arkivverket

[#31818] Gjertrud Inger Maria Abrahamsd. f. ca. 1782 Verdal?


Gjest Ole Øystein Nybø
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Øystein Nybø

Eg søker opphavet til Gjertrud Inger Maria Abrahamsd.Ho reiste ei tid ilag med Petter (Peder) Christen Christensen Lindberg, og fekk minst fire born med han. Dei vart mest truleg aldri gift.Då dottera deira Christiane vart døypt i Veøy kyrkje 23.06.1805 kalte ho seg Inger Abrahamsd. og hevda å vere 23 år og fødd i Verdalen.Kjenner nokon til denne dama?mvh Ole Øystein Nybø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Okkenhaug

Kan ikke se henne f. i Verdal mellom 1780 og 1785. Vi har en Abraham Larsen f. 1737, gift 1769, enkemann 1772. Han sees ikke død i Verdal, så han kan jo kanskje ha noe med dette å gjøre. Han hadde 2 barn før ekteskapet og et etter i Verdal, i 1774. Kan hun være f. i Vardal ved Gjøvik? mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

Hei Trond, og takk for svaret.Det er vel mest truleg at det er Verdalen i Trøndelag det her er meint. Om namnet Gjertrud Inger Marie er rette døypenamnet er eg ikkje heilt sikker på, heller ikkje er det sikkert at ho berre var 23 år i 1805 som ho hevda. Namnet sitt varierte ho nemlig ein del etter behov, ho brukte både Gjetrud, Inger og Marie kvar for seg eller i kombinasjon, og ein stad er ho og kalla Ingeborg.Då ho vart avhøyrt av presten i Veøy (Romsdal) i 1805 fortalde ho at faren hadde opphalde seg i Borgen prestegjeld (Sunnmøre), og levde av betlerier. Sjølv hadde ho aldri vore i fast teneste, men hadde reist omkring og betlet. Ho hevda og at dette var det andre bornet ho hadde med ungkaren Petter Christensen Lindberg, men sanninga var at dette var det fjerde.Som fødd av reisande foreldre så kan det vel likevel tenkjast at ho er fødd i Verdalen, men at ho er døypt ein anna stad.Vanskelig sak dette, men forhåpentlig ikkje umulig. mvh Ole Øystein Nybø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiDette er nok bare et skudd i blinde, men Verdal - Sogndal, faren i Sogn osv..Og navnet ble jo brukt i 'hytt og pine', så jeg prøver meg: LenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

Takk til Lars Ove for tipset, men desverre dette er nok ikkje den rette Marie. Vi finn denne Maria igjen i FT 1900 ug. i lag med mora Kari Monsdotter, så vi kan nok sjå vekk frå henne.mvh Ole Øystein Nybø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.