Gå til innhold
Arkivverket

[#31820] Dato for ekteskapsinngåelse.

Gjest Arvid Lillebergen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arvid Lillebergen

Johan Bertin Lillebergen og Emma Bergitte Kvamme giftet seg i 1920 (tror jeg). Er det mulig å få hjelp med bryllupsdatoen, hvilken kirke og evt. andre opplysniger fra kirkeboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har sjekket Bergen, Alversund, Seim og Meland, men uten tilslag. Er det tanker om hvor vielsen kan ha funnet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Brud og brudgom er begge født i Ytre Arna og ættarbok for Ytre Arna nevner at paret giftet seg i 1920. Da er de sannsynligvis gift i Ytre eller Indre Arna.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vielsen er ført i boken for Arna (som på det tidspunktet omfattet både Indre og Ytre), og datoen er 14. august 1920. Begge var konfirmert i Ytre Arna. Brudgommen het Johan Bertin Andreas Lillebergen, bruden Emma Bergitte Eriksdatter Kvamme. Han var født 11. mars 1897, hun 7. oktober 1896.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Lillebergen

Tusen takk, Yngve. Jeg er ganske sikker på at Emmas fødselsdag var 19. august 1896, kan det være dåpsdagen som var 7. oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.