Gå til innhold
Arkivverket

[#31837] Gulbrand Olson Gulliksrud frå Gran (Hadeland), f. 1817, g. Toten 1846 - og so ??

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gulbrand Olson Gulliksrud frå Gran på Hadeland, 29 år, gifte seg i Vestre Toten 21.12.1846 med Johanna Marie Nilsdotter Dyste, fødd på Toten 24.1.1819 som dotter av ein ''utvandra'' sogning.Dette parfolket ser ut til å forsvinna. Ingen born er registrerte på FamilySearch, og ikkje ser eg noko til dei i FT1865!Kan nokon hjelpa meg finna dei att?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg finner dem ikke blant emigranterfra Nannestad Sogn 1850-1866.Jeg kan heller ikke se noe til dem i skifte prot. for Øvre Romerike 1837-1863. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune for nyttige innlegg. Berre me no kunne finna huslyden etter 1848...? Dei er ikkje i utvandrarregisteret til Gerhard Naeseth for 1849. Kan ho eller båe vera avlidne kort etter ankomsten til Nannestad?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.