Gå til innhold
Arkivverket

[#31841] Ole Edvardson Sandvik og Jakobine Karoline Petersen i Brønnøy 1900-kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Denne huslyden finn eg i FT1900 for Sandvik i Brønnøy prestegjeld i Nordland:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Sandvik hf g Strandsidder fisker 1872 Brønnø NorKaroline Petersen hm g Kone 1872 Velfjorden NorEldor Olsen s ug Søn 1897 Brønnø NorEdvard Olsen s ug Søn 1899.05.22 Brønnø NorKlara Olsen fl ug Fattigforsørgelse 1830 Brønnø Nor~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Etter mine opplysningar skal dei fulle namni til desse foreldri vera Ole Edvardson Sandvik og Karoline Karoline Petersen.Eg har søkt i FT1875 for både Brønnøy og Velfjord, men er ikkje i strand til å finna att nokon av dei to foreldri! Kan nokon hjelpa meg finna ut på kva gardar/plassar i Brønnøy/Velfjord dei to var fødde?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H Skibenes

Kan dette vera Karoline i 1875?: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f71813&gardpostnr=92&personpostnr=675&merk=675#ovre>Lenke Det var den einaste eg fann som heitte Petersd. og med eit fornavn som likna på Karoline.Mannen,Ole Edvardsen, er tald 2 stader i 1900. Utanom Brønnøy, er han også midlertidig i Velfjorden,:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Steinset

Her er det eg har om familien:Fisker Ole Rikard Edvardsen f.12/6-1872 Sandvig, gift 15/8-1897 Brø med Jakobine Karoline Petersdtr f.12/6-1872 Velfjorden (eller 6/4-1872 Vefsen?), dtr av Peter Schille. Barn: 1. Eldor Julius Jentoft f.25/5-1897 Sandvig. 2. Edvard Schønning f.22/5-1899 Sandvik. 3. Helga Ouidia f.5/7-1901 Sandvig. 4. Paul Eilif Klæbo f.12/7-1903 Sandvig. 5. Charlotte Paluda Mørck f.16/10-1905 Sandvik. 6. Dagmar Johanne f.24/4-1908 Sandvik. 7. Anton Eliseus? F.19/5-1910 Sandvik. 8. Kristian Angel f.6/5-1912 Sandvik. 9. Herlof Jarl f.24/5-1916 Sandvik, d.12/7-1917 Sandvik Ole Rikards foreldre:Edvard Christian Rafaelsen f.5/2-1837 Horn, sønn av Raphael Larsen og Anne Hansdtr, d.1/3-1892 Sandvik (lungebetennelse, døde på sykehus i Kabelvåg), gift 27/10-1859 Brø med Klara Marie Olsdtr f.1830 Olderbakken 1:12j Sømna, d.8/12-1907 Sandvika (bronkitt). Barn: 1. Berntine f.7/6-1858 Horn. 2. Peter Manasses f.17/1-1860 Horn. 3. Johan Jæger Rikhard f.1/10-1861 Lund, gift 22/6-1888 Brø med Anna Elisabeth Pedersdtr fra Måsø (Sauren), bosted ? 4. Eldor Klæbo Pareli f.13/4-1865 Lund, d.29/2-1892 Sandvik (hjernebetennelse, døde på sykehus i Kabelvåg). 5. Jette Amalia Bugge f.28/4-1868 Sandvig. 6. Ole Rikard f.12/6-1872 Sandvig, se over.Mvh Rune Steinset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin, Rune og Rune for interessante og utfyllande opplysningar!At Ole Edvardson Sandvik var frå garden Sandvik i Brønnøy synest klart, og eg heller vel til den trui at Jakobine Karoline Petersen må vera frå HJals øvre i Vefsn, men det er tydeleg noko ''forvirring'' kring stadnemningi Velfjord og Vefsn...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Hello Lars! I just found your inquiry about this family from Bronnoy. You have had very good answers. Jakobine Karoline var fra Vefsn. Now I am wondering why you are asking about these people? Do some of the children move to your area?? This is for Bronnoy Bygdebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dear Margaret,Yes, Ole and Jakobine's daughter Helga Ovidia Sandvik (1901-1994) married (1928) to Ole Christiansen (1894-1957) from Marifjora in Hafslo parish. They lived in Bergen, Norway and had three daughters, one of whom lives near me at Gol in Hallingdal!Sincerely,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Thanks Lars! This is very helpful. Remember if you have Bronnoy questions to send me a note at robert_d_miller@msn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Steinset

Jeg er ikke direkte i slekt med dem, men har mye slekt i Brønnøy.Min mor kommer fra Stortorgnes og jeg har drevet på med slektsforkning i området en stund (siden det ikke er kommet bygdebok for Brønnøy enda).Har skrevet av en del av kirkebøkene og har samlet mye informasjon som jeg ikke har fått skrevet ned enda. Siden jeg har små barn så tar det sin tid.Men jeg følger med på Brukerforumet og prøver å svare når jeg har opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Til Rune, Jeg skriver slektshistoria for Bronnoy Bygdebok og vil gjerne hore fra deg. Kanskje kan du si oss hva ble av dine familier og jeg kan svare sporsmaal til deg. Jeg har kommet saa langt som 1900. Min e-post adresse er ovafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.