Gå til innhold
Arkivverket

[#31855] Emilie Nilsen, f. 25. april 1908 i Oslo


Gjest Kjell-Erik Andal
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell-Erik Andal

Hei!Jeg er på let etter Emilie Nilsen, f. 25 april i Oslo. Dette er faktisk det eneste jeg vet om henne. Hun ble gift med Odmund Berg fra Steinkjer, og de var bosatt i Tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei.Du veit kanskje sånn ca. når ho levde, det er litt hjelp i det, for dei som kanskje kan bidra med noko :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kjell-Erik Andal

Fant Emilie døpt på Rikshospitalet 24 april 1908, foreldre Axel Einar Nilsen, f. 1822 og Anna Mathea Kristiansen. Det står at begge er ugifte, men barnet 'ekte'? (kirkebok Rikshospitalet Mini F0013 1905 - 1908 side 278) som en anmerking står det: v 26.12.04, jacob?? Jeg kan ikke se at de giftet seg i Jacob kirke. Det står noe annet der også som jeg ikke kunne tyde, kan noen andre se der?DA Axel emigrerer i 1909, er han ugift: Lenke Kan noen finne ham i Amerika? ifølge mine kilder emigrerte han til Canada.Hvordan kan jeg gå videre for å finne ut hvor Axel og Anna Mathea kommer fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.