Gå til innhold
Arkivverket

[#31866] Vang i Hedmark: Lukas Larsen Ingvoldstad f.1858. Hvem var hans foreldre ?

Gjest Merete Trettebergstuen
 Del

Recommended Posts

Jeg har funnet 3 Lukkas Larsen på ca. 7-8 år i Vang i 1865-tellinga. Men jeg vet ikke om noen av dem er den samme som Lukas Larsen Ingvoldstad gift med Kirsti Halvorsdatter 26.12.1879, de var foreldre til Andreas Lukassen f. 02.11.1879.Er det noen av disse ?1.Foreldre Lars Jensen og Marthe Eriksdatter. Bosatt på Vildroen ?2. mor Agnethe Pettersdatter. Bosatt på Kjelserud ?3. Foreldre Lars Jensen og Toline Larsdatter. Bosatt Ødegaarden i Vang ?Kan noen hjelpe meg ?mvh Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Jeg fikk god hjelp av Hege Øygarden, Vangsboka og noen kirkebøker her. Så jeg har en del informasjon både framover og bakover ang. Lukas. Har iallefall 8 ledd bakover på farsiden og 5 ledd bakover på morsiden. Framover har jeg også litt ettersom mor er Lukassen-jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Årsaken til at jeg er interessert er at du er ca 5-menning med mine barn dersom du er etterkommer av Andreas Lukasen? Jeg har ikke forbindelsen til deg og ønsker den ikke over internet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.