Gå til innhold
Arkivverket

[#31872] Ønsker oppslag kirkebok vielse Moss 1915-1920


Gjest Kjell Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Hei alle !Hvis noen har tilgang til MINI/KLOK for Moss bysokn 1915-1920, ber jeg pent om du kan gjøre oppslag for å bekrefte vielse mellom (Peter) Anton Hansen, f/dpt Soon 11 feb 1888/Saaner 1 apr 1888 og Martha (ingen annen info om brud). Dette var hans giftermål nr 2.Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Kjell. Jeg har klokkerbok for den aktuelle tiden for Moss. Er ikke hjemme nå, så jeg får ikke gjort det i dag. Er det ok, så kan jeg se etter for deg i morgen, om ingen har gjort det før den tid. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjen. Har tittet litt i klokkerboken i natt. Har sett igjennom viede Moss 1905-1923 og Moss Landsogn 1920-1923. Har ikke funnet han her. Så gjennom et par ganger, så jeg mener at jeg ikke har oversett han. Men skal ta det en gang senere i dag for sikkerhets skyld. Skal aldri si aldri.Du nevnte at han da var gift i sitt andre ekteskap. Så også over kun de herrene som giftet seg for annen gang, det var nemlig ikke så veldig mange, men fant han altså ikke.Noen spørsmål. Hvor bodde han i 1900 ? Har du foeldrenes navn ? Fikk han og Martha barn her i Moss ? I så fall kan jeg se etter barn. Aner du hvor i Moss han bodde ?Har du flere oppl om han hadde det vært fint. Det kan gi ledetråder. Om jeg ikke finner han senere i dag, så kan jeg gå på biblioteket i morgen. Da kan jeg sjekke f. eks innflyttede til MOss. Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Hei og nok en gang; takk for raskt svar !Anton er min kones farfar. Kan jeg sende deg litt mer detaljert info pr epost ?Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.