Gå til innhold
Arkivverket

[#31877] Efterlysning


Gjest Magnus Knutsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnus Knutsen

Min svigerfar hadde en tante som het Eulalia Kodvåg f.1889 hun emigrerte til Amerika sansynligvis om kring 1910-1915 Er der noen som har noen opplysninger om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

HeiDu finner henne emigrert fra Trondheim i 1911 hvor det står at hun reiste til South Bend til en slektning.For å finne henne i USA kan jeg anbefale Norwaylist. http://www.rootsweb.com/~norway/NorwayList.htmDer kan du melde deg på listen. De har hjulpet mange med å finne slektninger i USA.Mvh JohnP.S.Et lite tips. Det lønner seg ALLTID å skrive hva etterlysningen gjelder i subjektlinjen. Når du skriver bare efterlysning så er det mange som ikke gidder å lese posteringen.D.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

HeiEualias bror Paul emigrerer i 1913 til South Bend WA og hans kone og 2 barn drar i 1914.Forøvrig så jeg at du har kontaktet Norwaylist. Dette er et forum hvor engelsk er språket. Men det er noen som undersøker om slektninger finnes.Mvh John Strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.