Gå til innhold
Arkivverket

[#31891] Fet Kirkebok

Gjest Bent Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bent Nilsen

Hei. Jeg ser av Genealogiske Ressurser at en del kirkebøker for Fet sogn i Akershus er Dataregistrert av Lokalhistorisk Ressurssenter Fet. Hvor fins disse bøkene tilgjengelige,er de eventuelt til salgs? Jeg ser at enkelte bøker er der personer som kan slå opp i kildene for deg.Men i de bøkene som jeg var intresert i er der ingen. Jeg tenker da på Kirkebok vielse 1716 - 1900 og Flyttelister Fet sogn 1847 - 1877. ER der muligheter for utlån gjennom bibliotek,eller er de for salg. Mvh Bent Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Nilsen

Hei Takk for linken. Jeg søker opplysninger on en familie som flyttet til Aker og begynte på spikerverket i Nydalen før 1900. Olai Andersen f 1850 i Fet,gift med Helene Andersdtr.f 1854 i Fet. Det jeg er ute etter er giftermålet til Olai og Helene,og når de flyttet til Kristiania.Elste sønnen Arne Olaisen er født i Fet i 1876,mens neste mann er født i Kristiania i 1879.Så de må jo ha flyttet mellom 1876 og 1879. Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Hofsødegård

Hei Jeg hadde noe om denne familien registrert. Gjorde det i mars 2004.Helene, eller Anne Helene, f. 28 sep 1854 på Enga under Nordby i Rælingen, ble døpt 29 okt 1854 i Fet kirke.Anne Helene finnes her i FT-1865: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60227&gardpostnr=574&personpostnr=3240#nedre>LenkeAnne Helene finnes her i FT-1875: LenkeAnders finnes her i FT-1865: LenkeAnders finnes her i FT-1875:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.