Gå til innhold
Arkivverket

[#31895] Skifte etter Osmund og Maren Johannessen


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Er det noen som har noe tid til å hjelpe meg å se om det fins skifte etter Osmund, f. ca. 1813 Kr.sand og Maren, f. ca. 1816, Egerhougs prestegjeld (Eiker, Buskerud?)? Og si hva som står der? Hvem som er arvinger og hvor de er bosatt?.LenkeDe er mine tipp-tipp oldeforeldre. De døde før 1900, regner jeg med pga. alderen deres.Er det noen som kan hjelpe meg?Imøteser svar.På forhånd takk!Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kanskje disse opplysningene kan være til hjelp - ad etterkommere:I 1884 er det en Bernhardine Johannesen som gifter seg i Kristiansand [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=30486819&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=5&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Norway&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke. Hun har samme navn og fødselsår som ”Datter adoptert” i 1865-tellingen (f. 1857 i DA, født 1858 i RHD Lenke) og her er hun i f.t. 1900 for Kristiansand LenkeDette er nok sønnen Bernhards giftermål i 1884 Lenke Kan dette være Bernhard i 1900? Fødselsåret avviker riktignok med to år LenkeKan dette være datteren Amalias giftermål? Lenke. I 1900 bor dette ekteparet i Åsen, Nord-Trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Takk til Grethe Flood for lenker ad. etterkommere!Men håper på tips om etterkommere speielt etter 1900.Imøteser svar.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.