Gå til innhold
Arkivverket

[#31924] Thor Bergersen, Trondheim ca 1807 og Gunhild Larsd, Christiansand ca 1804

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

HeiEr det noen som kan hjelpe meg med anene til disse to?De er i 1865 bosatt i Brandval, er min samboers tippoldeforeldre. LenkePå forhånd takkMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Dersom det er riktig alder 61 år som er oppgitt i 1865, da skal Gunhild vere født 1805 etter den måten 1865 tellinga blei utført.Men det er to Gunhild Larsdatter som blir født 1805 i Kristiansand. [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=28287234&lds=4®ion=12®ionfriendly=Norway&juris1=5&juris2=&juris3=&juris4=®ionfriendly=&juris1friendly=Norway&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke LenkeDessuten er det ei Gunhild Larsdatter som blir født 1804 på Kjere på Flekkerøya i Oddernes (nå Kristiansand) LenkeKanskje står der opplysninger ved vielsen i Oslo: LenkeEller ved barnedåp: Lenke Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk skal du ha Einar !Nei det ser ut til at jeg må forsøke å få noen til å gjøre et kirkebokoppslag for meg, så hvis det finnes noen behjelpelige og snille mennesker der ute som kan forsøke å finne foreldre til dette paret, Lenke, ville jeg bli glad.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.