Gå til innhold
Arkivverket

[#31936] Margrethe Jakobsdatter f.ca.1820, Ballangen, NO


Gjest Bjørn Gundersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Jeg har problemer med å finne riktig fødselsår og foreldre på Margrethe Jakobsdatter som gifter seg 17/10-1844 i Evenes kirke med Hans Andreas Jocumsen, Bruksås. Lenke. Jeg er usikker på om alder oppgitt ved vielse stemmer.Er det noen som har tilgang på kirkebok dåp til Margrethe Jacobsdatter og Hans Andreas Jocumsen? Bjørn Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Gundersen

Takk til Grethe Flood. Jeg har sett på de lenkene som du viser til og siden det er så forskjellige fødselsår fra 1817 da hun gifter seg til 1826 ved ft1865 er jeg blitt usikker på hvem som er foreldrene. Jeg blir også usikker på de opplysningene som er i familysearch; da det ikke dreier seg om avskrift fra kirkebok.Bjørn Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Skogli

Hei Bjørn. Hvis jeg får din email adr. skal du få oppgave over Hans Andreas Jochumsen og Margrethe Jacobsdtr. og deres etterkommere. mvh Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Margrethe Jacobsdtr f 24/8-1821 Østervik, dp 16/9-1821 Evenes. Foreldre: Jacob Nilsen Dragvik 11/8-1792 - 9/5-1866 Østervik og Marith Amundsdtr 11/11-1786 Bjerkvik - 2/10-1831 Østervik. la9ui@arrl.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Gundersen

Takk til Arnfinn og Hans Petter! Min e-mail Adresse er :bg08olan@hotmail.com. Ser frem til å få flere detaljer på mail.Bjørn Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.