Gå til innhold
Arkivverket

[#31956] Mathias Pedersen Rophaugen, farfars bror, hva skjedde med ham?

Gjest Ruth Gaustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Ruth Gaustad

Søker opplysninger om min farfars bror, Mathias.Han var født 27.april 1880, døpt 20.juni 1880 og her reiser han til Amerika Lenke ikke funnet ham som innvandrer, jeg har kanskje ikke søkt på riktig sted. Det kom brev fra ham, men de opphørte brått. Min onkel som er født 1918 husker å ha hørt om dette, i følge ham skulle det sannsynlige tidspunkt for å finne ut noe ligge mellom 1900 og ca.1925 Farfars bror var vistnok tømmerhugger og det er sagt at han omkom i skogen. Men dokumentasjon om hans død ved ulykke eller på annen måte vet ingen noe om. Var han gift,hadde han etterkommer/e og når og hvor ble han begravet? Det skulle jeg gjerne finne ut av.Det eneste stedsnavn som kan forbindes med Mathias er bestemmelsesstedet Minnesota. Finnes det noen i dette forum som kan finne ut noe? Jeg er takknemlig for all hjelp og alle tips. Ser at det er noe kluss med lenken,men det får jeg vel ikke rettet på. Mvh. Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Takk til deg Rune.Det var siden med emigrasjonen jeg mente å ha bak lenken. Som jeg sa var det noe galt, jeg mente jeg la inn lenke,den virket ikke, så gjentok jeg og da kom riktig side fram. Etterpå ser jeg at det er gal side og det kan jeg ikke forklare.Er det noen søkemuligheter for å finne ut når fyren dro fra Hull, det bli vel enklere å finne når han kom til Amerika hvis vi vet det. Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Flaks at han reiste så tidlig at han ble med i U.S. census 1900 (juni): Mathias Pederson f. i Norge i april 1880 er i 1900 leieboer og driver med gårdsarbeide i Sioux Agency Township i Yellow Medicine county i Minnesota. Han immigrerte i 1900. Husstanden ser slik ut:Seby, Carl P. - Head - f. Apr. 1873 - 27år- gift - vært gift i 2 år - født i Minnesota av norske foreldre. Farmer.Seby, Julia - wife - f. Feb. 1877 - 23 år - gift - vært gift 2 år - 1 barn - født i Minnesota av norske foreldre.Seby, Theresa - daughter - f. Apr. 1899 - 1 år - født i Minnesota.Gjermundson, Belle - sister in law - f. May 1875 - 25 år - ugift - født i Minnesota av norske foreldre.Pederson, Mathias, Boarder, f. Apr 1880 - 20 år - ugift - født i Norge av norske foreldre - innvandret 1900 - vært i usa 0 år - ikke naturalisert - farm laborer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kan det vera den som er øverst her? (No ser eg at søkeresultatet mitt ikkje viser, men skriv Mathias Pederson i søkefeltet og du får opp namna) Ca. dødsår fram til 1925, då skulle det vel høva bra med 1927???http://people.mnhs.org/dci/Results.cfmDu kan senda 8 Dollar eller 16 sjølvsagt, visst du like godt tek begge med det same :-) lagt inni papir i ein konvolutt(det er slik eg har gjort det, og det fungerar aldeles flott!!), og du får vita om dette eller nr.2 er den rette.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Såg du takka meg for hjelpa i et anna innlegg. Måtte finna ut kva det var :-)Så no lurar eg på om du har bedt om Death record`en? og at det var feil Mathias, sidan du skriv at du ikkje har fått løyst gåta.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen Ruth :-) Trur kanskje dette er Mathias, heilt øvst. Men eg lurar på om nokon klarar å lesa det som står heilt oppe, ganske langt borte til høgre. Det er så svak skrift, men kan det stå Ben Stanvig, han er iallfall i Echo, Minn.Venleg helsing Mariann.

bilete7422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg lurar på om eg har funne Mathias :-))Fann ein Mathias Pederson i Ottertail, i rett alder, han er på sjukehus i 1920.Finn så ein Mathias Pederson d.i Ottertail, i 1921.Vil du eg skal kontakta han som eg var i kontakt med igår ang. ei anna sak her inne? Han kan kanskje hjelpa til med å finna dødsattesten?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Hei Mariann.Du er vel ein knupp!!! som har teke deg tid til å leita for meg. Eg er ikkje flink til å finna fram i alle søkemoglegheiter så dette hadde nok ikkje eg funne sjølv.Det ser ut som det er ein raud tråd her. Eg kan ikkje tyda det som står oppe til høgre, men eg lurer på om det er eit namn føre eventuelt BEN. Kor har du Stanvik i frå, er det noko du kjenner frå før?Eg er svært takksam om du tek kontakt med med den personen du nemner. Veit ikkje kva eg skal løne deg med om dette er blink.Har vore av nett i kveld etter at eg snakka med deg for styggveret byrja på nytt med bulder og pøsregn, heldigvis er det over nå så eg kopla meg på igjen.Takk så langt, vi held kontakt vidare.Mvh.Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Heisan :-) Har sendt spørsmål til hjelparen nettopp.Før Ben står det Friend trur eg, Stanvik er berre noko eg trur det står, men dette er eigentleg ikkje så viktig, dersom det er han som er død i Ottertail, så er me jo i mål :-))Mi løn er takk frå dei eg hjelper, og det har du allereide spandert :-))Eg synst at det minste folk kan kosta på seg er eit takk!Venleg helsing Mariann.PS:eg trur at han som eg fann på manifestet over, er 'din' Mathias, det stemmer jo med både datoar/alder og namn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Fekk svar frå hjelparen no ikveld, han skulle leita etter den dødsattesten med det same han sjekka opp den andre :-)Hadde vore moro om det var rett!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Ruth :-) Desverre ser det ut for at Mathias som d. 1921 var feil Mathias.Eg sender deg svaret eg fekk likevel, det kunne jo vore moro å funne ut kven Mathias det var då :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har funne den Mathias Pederson som døydde i 1921 i Minnesota, f. i Vannylven i Møre og Romsdal.Sende deg det eg fekk frå Amerika, men det kom i retur nokre dagar etterpå, det stod at det var blitt avvist av Trysilstallen. Det er vel kanskje ein brannmur eller noko som har avvist det.Men det betyr no ikkje noko, det var jo feil likevel.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Tusen takk Marianne.Du sa du skulle senda det du fekk så eg venta på at det skulle koma og tenkte svare etterpå, derfor har eg vore taus.Da var det ikkje rart at det ikkje kom noko.Veit ikkje årsaken. Trur du det er moglegheit for å koma vidare nå?Eg har kikka meir etter M.P. er men har berre funne ut at eg må melda meg inn i eitt eller anna eller betale for fleire opplysningar så eg har ikkje gjort noe meir ennå.Har du gode tips?Mvh.Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen Ruth :-) Såg ikkje det du hadde skrive før idag tidleg, då eg laga lenke til dette innlegget, frå det som eg starta om den andre Mathias.Det er altså ei frå USA som har svart på det eg laga, eg oppfattar det slik at ho trur eg vil ha hjelp.Men no har eg bede om hjelp frå henne ang. 'din' Mathias, kanskje ho har noko å bidra med.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.