Gå til innhold
Arkivverket

[#31967] Det Coldevinske godsarkiv fra Dønnes


Gjest Inger Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eide

På denne siden finnes http://www.tuxen.info/coldevin/doennes.htm, videre en lenke 'Coldevinske godsarkiv fra Dønnes' og her fremgår det at det skal finnes 'Bygselbrev og husmannskontrakter' Har noen sett dette og er det fortegnelse med navn slik at en kan finne personer som en er på leting etter? Har prøvd en direkte lenke, men det virker ikke. Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Johnsen

Jeg prøvde lenken og fikk innholdsfortegnelsen. 'Indholdsfortegnelse til registraturen for det Coldevinske godsarkiv fra Dønnes'Hilsen Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Nyheim

Det er vel Monica Aases skrift 'Coldevinske godsarkiv fra Dønnes. Registratur til privatarkiv nr. 34' som søkes? Linken på Tuxens side virker ikke lenger, men etter litt søk fant jeg det på:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Mange takk for lenken, Bjørn. Det var nettopp dette jeg hadde lyst til å se nærmere på. Jeg har sendt feilmelding om den uvirksomme lenken, men har fått til svar at den virker. Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.